Kacérkodás a tudatküszöb alatti reklámokkal

mvm

A paksi erőmű reklámozását talán azért ússzák meg a TV2-nél, mert az még épp nem volt tudatküszöb alatti, de amúgy az ilyen kísérleteknek még az elméleti felvetése is kiverte a biztosítékot amikor az úgynevezett motivációs-kutatást végző tudósok javasolták a módszert. Állítólag nem próbálták ki soha társadalmi szinten, mert már a laboratóriumi kísérletek kiszivárgása is felháborodást keltett. A felháborodás most nálunk Magyarországon is adekvát volna.

Forrás: https://forbes.hu/uzlet/a-tv2-n-keresztul-agyunkba-maszna-a-paksi-atomeromu/

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s